تبلیغات
HP SERVER - تعمیرات سرور ها اچ پی

عیب یابی سرور های اچ پی Proliant

عیب یابیقیمت سرور های HP Proliant
فرض کنید سیستم مشتری شما به صورت راحت و روان برای هفته هاست که کار میکند، اما امروز این مشتری یک هارد درایو جدید نصب کرده که شناخته نمیشود. از شما درخواست میشود تا به او کمک کنید و در اسرع وقت بصورت صحیح مشکلش را حل کنید.
بعنوان یک متخصص سیستم HP شما باید شش مرحله متدولوژی عیب یابی HP را دنبال کنید. شما در حال حاضر عملیات نرمال سرور و اجزاء و گزینه های آنرا میشناسید که برای شناسایی هر رفتار غیر نرمالی لازم و ضروریست. حالا شما اطلاعاتی را که برای تشخیص و حل این مشکلات با زیر مجموعه های گوناگون سیستم وجود دارد را جمع آوری و ارزیابی میکنید.قیمت سرور البته با احتساب تمام ملاحظات و Best Practice ها. در آخر شما اطمینان حاصل میکنید که تمام مشکلات برطرف شده و مقیاسهای پیشگیرانه مناسب برای عملیات پیوسته سیستم مشتری را به اجرا میگذارید.
HP یک متدولوژی 6 مرحله ای سیستماتیک برای رسیدن به ریشه مشکلات، حل آنها و همچنین مراحلی برای محدود کردن احتمال وقوع مجدد آنها را ایجاد کرده است.
این 6 مرحله به شرح زیر میباشد :
1- جمع آوری اطلاعات
2- ارزیابی اطلاعات برای تعیین علل بوجود آورنده مشکل در زیر مجموعه های سیستم
3- ایجاد یک برنامه اجرایی بهینه
4- اجرای برنامه اجرایی
5- تعیین کنید آیا مشکل حل شده است یا خیر
6- اجرای مقیاسهای پیشگیرانه


نظرات()   
   
BHW
جمعه 18 فروردین 1396 04:58 ب.ظ
I absolutely love your site.. Very nice colors & theme.
Did you develop this web site yourself? Please reply back as I'm trying to create my very own blog and would like to learn where you got this from or exactly what
the theme is named. Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر